• Php-MySql Türkçe Karakter Sorunu Çözümü
    Php-MySql Türkçe Karakter Sorunu ...
    Merhaba okurlarım. Bugün sizler için Php-MySql Türkçe
  • Battlefield 4 Windows 10 (0xc00007b) Hatası Kesin Çözüm
    Battlefield 4 Windows 10 (0xc00007b ...
    Merhaba khaaos.com okurlarım. Bir haftadır Battlefield 4
  • CkEditor Kurulumu ve CkEditor Kullanımı
    CkEditor Kurulumu ve CkEditor Kulla ...
    Merhaba okurlarım.Bugün sizler için CkEditor kurulumu ve
  • Kaliteli Bir Sitemiz Neden Olmuyor Biliyormusunuz ? Çünkü Fikir Yok !!!

    Yazar: Khaaos

    Kategori: İnternet

    Tarih:2 Mayıs 2014

    Okunma:2.211 Kere

    3 Yorum

    Kaliteli Bir Sitemiz Neden Olmuyor Biliyormusunuz ?Merhaba khaaos.com okurlarımız.Konu başlığımız biraz farklı gelebilir sizlere ama bu yazımda biraz ağır laflar konuşmak istiyorum.Çünkü bir çok kişiden aynı sorular geliyor sitemden neden para kazanamıyorum.Neden değerli bir sitem yok gibi abidik gubidik sorular geliyor.Bende bu sorulardan kurtulmak için bu konuyu açma gereği duydum.İlk olarak basit bir örnekle başlamak istiyorum.Herhangi bir şirkette çalışmaya başladınız.Peki ne zaman maaşınızı veriyorlar size.Afedersiniz ama 1 ay köpek gibi çalışıyorsunuz o şirkete para kazandırıyorsunuz ve daha sonra size maaşınızı veriyorlar.Yani hak ettiğiniz değeri ve parayı almak için ilk önce emek harcıyorsunuz sonunda size ödül olarak maaşınızı yani paranızı veriyorlar.Burada ki son cümleme lütfen dikkat ediniz.İlk önce emek harcıyorsunuz daha sonra ödül olarak maaşınızı alıyorsunuz.

    Aslında baktığınız zaman olayın özeti şudur.Bir internet sitesinden para kazanmak istiyorsanız o siteyi değerli bir site yapmak istiyorsanız mutlaka ortaya bir emek koymanız gerekiyor.Armut piş ağzıma düş olmuyor arkadaşlar.Eğer facebook hakkında yapılan filmi izlediyseniz lütfen bu tarz sorular ile gelmeyin bana.Siz site için ne yaptınız finans olarak ne ayırdınız ne kadar bir bütçe verdiniz o siteye bunu bi düşünün ilk önce.Ve şimdi benim bazı yapmış olduğum sistemleri ve durumları size anlatmak istiyorum.Eğer ben bir siteyi yüceltmek istiyorsam yani o siteden para kazanmak istiyorsam gittiğim bir strateji ve olayı size anlatayım.Hatta şuan üzerinde çalıştığım siteyi nasıl değerli bir site yapıyorum ondan bahsedeyim.

    İlk olarak sitenin domain ve hostu için sizlerde iyi biliyorsunuz belirli bir para gerekiyor.Bunun için bütçe olarak en az gereken miktar 50 tl diyelim.Bu fiyat aşağıda çıkabilir yukarıda çıkabilir.Domain kampanyalı alırsınız 5 tl ye hostu ucuz bir yerden alırsınız 20 tl’ye bu size kalmış bir şey.Neyse bu zaten mecburu bir şey.Peki gelelim bu siteyi nasıl tanıtacağız nasıl reklamını yapacağız seo biliyorsak seosu nasıl olacak veya bilmiyorsak başkasına nasıl seo yaptıracağınız buna karar vermelisiniz.İşte bu saydıklarıma belirli bir para lazım arkadaşlar.Buda sizde olması gerekiyor.Başka yolu yok bunun.Kimse oturduğu yerden para kazanamaz.Siteleri de bu şekilde düşünün oturduğu yerden yani hiç bir şey olmadan size para kazandırmazlar.

    Ben şunu yapıyorum.Benim şuan ki yani makale okuduğunuz khaaos.com üzerinden link satışı yapıyorum veya tanıtım yazısı satışı yapıyorum.Aylık en kötü olarak 250 – 500 tl arası bir gelir gelmekte.Bu parayı ben harcayım diye düşünmüyorum.Diğer sitelerim için facebook reklamı olsun google reklamı olsun seo olsun bunun gibi şeylere yatırım yapıyorum.En son projem için yatırdığım facebook reklam gideri 350 tldir.50 tl ise forum tanıtımı 100 tl ise tanıtım yazısı falan harcaması yapmışımdır.Yani demek oluyor ortada bir para olması lazım.Olmadan olmuyor.Buyrun çıksın biri ben yaptım diye.Size şu örneğide vereyim.Bir arkadaşımızda gördüm yazı olarak hemen size alıntı yaptım.Adam sitesini tanıtmak için ne yapmış sizde görün.Bunun gibi değişik fikirler üretin yatırım yapın reklam yapın ki size geri dönüşü mutlaka olacaktır.Olmaması gereken bir durum söz konusu bile değil.

    Strateji: Promosyon ürünleri dağıtın

    seo-shirtBazı insanlar bedava ürün lafını duyunca bile sevinirler. Pahalı ya da ucuz olması önemli değildir, insanlar hediye almaktan her zaman hoşlanırlar. Bedavaya sahip olduğu ürünlerden bahsedip duran kişilerden biri de Shoemoney.İlginçtir ki Twitter üzerinden yurt dışından takip ettiğim bir uzman tarafından RT edilen bir fotoğraf ilgimi çekti ve oradan yola çıkıp bu ilginç web sitesine yöneldim.

    Her Cuma ona hediye edilen yeni bir tişörtle fotoğraf çektiriyor. Daha sonra blogunda tişörtle ilgili bir post yayınlayıp ona tişörtü veren şirkete backlink veriyor.

    Yaratıcılığınızı kullanıp blogculara promosyon ürünleri vermeye başlayın. Markanızla ilgili aklınıza gelebilecek her şey olur. Tişörtler, şapkalar, başka ürünler… Hediye olarak verin yeter. Böylece sadece blogcuların sevgisini kazanmış olmazsınız aynı zamanda bu blogcular şirketinizle ilgili postlar yayınlamaya ve şirketinize backlink vermeye de başlarlar.

    Bakın bu örnek bir çalışma.Neden sizlerde yapmayasınız ki.Tişört olmaz eldiven olur ne bileyim farklı farklı şeyler olur.Bunları yapmak zorundasınız.Sadece sitenin tanıtımını yapmak seo ile bitmiyor.Farklı farklı fikirler üretmeniz gerekmekte.

    Diğer bir örnek daha vereyim.Buda tamamen yerli bir site olan kurucuları tamamen türklerden oluşan ve yani yabancı olmayan bir site.Siteyi bilmeyen yoktur.Tamindir.com bu siteyi yıllardır takip ederim.Yaptıkları reklamlar ve çalışmalar ile başarıyı ilke edinmişlerdir.Aşağıda verdiğim resime ve yazıya dikkat ederseniz adamlara helal olsun dersiniz.

    tamindir

    200 kişi bizden bu ürün paketini kazanma şansı yakalayacak ve kargo ücretleri de dahil olmak üzere herhangi bir bedel ödemenize gerek yok. Tek yapmanız gereken sosyal ağ hesaplarımızı takip etmek ve kampanyaya dair yapacağımız paylaşımları Facebook ve Google+’da beğenmek ve herkese açık olarak paylaşmak, Twitter’da ise RT etmek. Her bir sosyal ağda yapacağınız işlem bir çekiliş hakkı kazandıracağı için tüm kampanya paylaşımlarımızı takip etmeniz şansınızı arttıracaktır.

    Yukarıda verdiğim ise başka bir örnek.Peki size soruyorum.Siz siteniz için ne yapıyorsunuz.Veya sitenizden kazandığınız az buçuk paraları ne yapıyorsunuz.Durun ben söyleyim bir güzel yiyorsunuz.İşte böyle olmuyor arkadaşlar.Zamanında ben bir sitemi yükseltmek için geceleri amele gibi youtube video yüklüyordum.Youtube’den reklam geliri gelsin diye yada makale yazarlığı yazıyordum.Ve ordan gelen paraları yemiyordum.Şuan bir sitem var allaha şükür bana çok güzel getirisi var.Siteyi kimse bilmez ama yapmış olduğum kampanyalar ve vermiş olduğum hediyeler sayesinde seo imiş ne bileyim tanıtım yazısıymış hiç uğraşmıyorum.Sağolsun siteyi beğenen kişiler facebook olsun twitter olsun paylaşıyorlar reklamımı yapıyorlar.Zamanında çok para harcadım ama 10 kat fazlasını getirdi bana.

    Söyleyeceklerim bu kadar değil ama neyse uzatmak istemiyorum.Herşey ortada arkadaşlar.Biraz devamlılık biraz emek biraz da para çok birşey değil bunlar.Size milyarları gömün demiyorum.Bir projeniz varsa inanıyorsanız dediklerimi yapın.Emin olun para kazanırsınız.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
    Kaliteli Bir Sitemiz Neden Olmuyor Biliyormusunuz ? Çünkü Fikir Yok !!!, 10.0 out of 10 based on 1 rating
    Facebook'ta Paylaş
    Twitter'ta Paylaş

    Bu Yazıyı Paylaşmak İstermisin ?

    Paylaş!

    Yazar Hakkında

    25.09.1985 Çorum/Sungurlu İlçesi Doğumluyum.Genç Yaşlarda Webmasterlığa Asp ile Başlamış Olup PHP Nimetlerini Görünce Yazılım Macerasına PHP İle Yola Devam Etmeye Karar Verdim.Niğde Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Mezunu Olup İş Hayatımı Bodrumda Sürdürmekteyken Ankara'ya Hızlı Bir Geçiş Yapmak Zorunda Kaldım.Şimdi İse Wordpress Üzerine Çalışmalar Yapmaktayım...

    “Kaliteli Bir Sitemiz Neden Olmuyor Biliyormusunuz ? Çünkü Fikir Yok !!!” için 3 Yorum

    1. cemal cesur diyor ki:

      değerli seo benim uzun süredir oyun sitelerim var ama bir türlü gerekli kazancı sağlayamadım.Sitelerim bloggerdan yapılı.acaba ondan mı önce yükselip sonra düşmesi…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    2. Eğitim Haberleri diyor ki:

      Sonuçta web sitelerde bir ticarethane gibi düşünüp her konuda yatırım yapılması ve eğitim alınması gerekiyor. Önce hizmet, yarar ve kalite sunulunca gerisi kendiliğinde geliyor.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    3. ikinci el kalıp diyor ki:

      Çok güzel bir paylaşım olmuş

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

    Yorum Yapın